marcin zakrzewski

Portfolio

O mnie

Marcin Zakrzewski

Z mediami społecznościowymi związani jestem od 2013 roku. Od człowieka, który zaczynał prowadzić nic nie znaczące profile stałem się specjalistą z dziedziny marketingu internetowego, któego projekty trafiły do milionów ludzi.

Bez problemu wdrożę nowy produkt na rynek, przeprowadzę kampanię leadową, wciągnę potencjalnych klientów w proces zakupowy, a także zaplanuję dobrą kampanię wizerunkową. 

Fakt, że pracowałem dla kilku pracodawców jest tylko i wyłącznie moim atutem, dzięki temu poznałem specyfikację pracy różnych działów, ludzi oraz nauczyłem się tego, że każdą z grup docelowych należy traktować z należytą ostrożnością oraz indywidualizmem. 

główna

Dlaczego warto na mnie postawić?

Ponieważ nie myślę szablonowo, staram się wdrażać innowacyjne rozwiązania, być przed konkurencją, a przede wszystkim nie zamykać się na pojedyncze działania – ciągle myśleć o przyszłości. Pamiętam także o tym, że nie należy zamykać się jedynie na media społecznościowe, a także na  bardziej tradycyjne formy digitalowe oraz displayowe. 

CO MNIE WYRÓŻNIA

BOGATE DOŚWIADCZENIE

RÓŻNORODNOŚĆ PROJEKTÓW

DUŻA ILOŚĆ KLIENTÓW

Kariera zawodowa

  • 05.2018 - obecnie

    Alkopoligamia

    Planowanie strategii FB/IG ADS sklepu Alkopoligamia.com oraz wytwórni

    • budżetowanie
    • realizacja
    • optymalizacja
    • raportowanie
  • 10.2017 - obecnie

    QueQuality

    Obsługa sklepu QueQuality w mediach społecznościowych

    • przygotowywanie contentu, redagowanie, publikowanie
    • tworzenie planów działań komunikacyjnych w SM 
    • dbanie o komunikację z klientami

    Działania promocyjne wytwórni muzycznej 

    • opracowywanie strategiczne działań Paid Social
    • tworzenie planów działań komunikacyjnych w SM 
    • prowadzenie kampanii reklamowych płyt,  koncertów, klipów
    • cross promocja na linii wytwórnia – raper – sklep
  • 05.2016 - 06.2018

    Step Records Group - Preorder.pl / Patriotic / Step Records

    Działania kierownicze Head Social Media Managera

    • tworzenie planów promocji płyt w mediach społecznościowych
    • kontakt z mediami
    • kreowanie harmonogramów cross promocji na linii wytwórnia – sklep – marka odzieżowa
    • promocja płyt poza mediami społecznościowymi – współtworzenie baz mediowych
    • działania paidowe w social mediach – kampanie preorderowe, promocja klipów oraz koncertów
    • tworzenie contentu, współpraca z działem graficznym oraz sprzedażowym
    • prowadzenie głównych profili wytwórni oraz raperów – ponad 3 miliony odbiorców na Facebooku oraz ponad 1 milion na Instagramie
    • utrzymywanie relacji z fanami
    • monetyzacja działań
    • monitoring konkurencji
    • raportowanie działań
    • bezpośredni kontakt z artystami
    • szukanie i testowanie rozwiązań marketing automatization 

    Marka odzieżowa Patriotic

    • współorganizacja sesji zdjęciowych
    • przeprowadzanie kampanii sprzedażowych detalicznych oraz hurtowych
    • influecner marketing
    • prowadzenie profili w mediach społecznościowych
    • tworzenie contentu
    • marketing 
    • działania paidowe w SM – realizacja, optymalizacja, raportowanie
    • monitoring konkurencji
    • współtworzenie outdoorowych materiałów promocyjnych
    • udział w wydarzeniach organizowanych przez markę
    • działania patronackie
    • współpraca z działem graficznym oraz handlowym
    • wprowadzanie nowych kolekcji ubrań

    Sklep Preorder.pl

    • tworzenie ofert oraz landing page’y
    • copywriting 
    • opracowywanie i wysyłka newsletterów
    • prowadzenie profili w social mediach
    • działania paidowe w SM – realizacja, optymalizacja, raportowanie
    • monitoring konkurencji
    • zlecanie tworzenia contentu
    • monetyzacja działań
    • współpraca z działem graficzny oraz handlowym
    • tworzenie i planowanie działań marketingowych – sprzedażowych oraz wizerunkowych
  • 10.2015 - 08.2017

    Not Only Sounds

    Własny portal muzyczny

    • przygotowanie serwisu na systemie CMS (Wordpress), administracja
    • kontakt z mediami
    • tworzenie contentu (recenzje, wywiady, relacje)
    • obsługa profili i kampanii Facebook oraz Instagram
  • 12.2014 - 12.2015

    Gazeta Studencka Uniwersytetu Opolskiego

    Tworzenie tekstów na stronę i do wydania papierowego, promocja

    • korekta
    • moderacja 
    • prowadzenie profili w social mediach (Facebook, 
    • promocja – udział w konferencjach, prezentacje, raporty z działalności
  • 10.2013 - 10.2014

    Radio Sygnały

    Audycja “Studencki Reset” 

    • przygotowywanie konspektów
    • przeprowadzania wywiadów
    • prowadzenie audycji

    Newsroom

    • przygotowywanie materiałów audio
    • podstawowa obróbka dźwięku
    • prowadzenie serwisu informacyjnego

Sukcesy

1

Social Media Week

Zostałem zaproszony na konferencję, podczas której wygłosiłem prelekcję o tytule”Szlachta nie pracuje i korposzczury. Jak robić komunikację dla skrajnych grup docelowych na przykładzie promocji wydawnictw muzycznych” 

cgm

Artykuł w CGM

Akcja marketingowa związana z raperem Popkiem, która została przeze mnie przygotowana oraz w całości zrealizowana, została doceniona przez jeden z najbardziej opiniotwórczych portali muzycznych – Codzienną Gazetę Muzyczną.

Całość można przeczytać tutaj

Wyróżnienia ZPAV

Moje działania promocyjne prowadzone w branży muzycznej przyczyniły się w kilu przypadkach do uzyskania nagród Związku Producentów Audio Video. Są to: 

Złota płyta
Zbuku – W drodze po nieśmiertelność
B.R.O – Nowy Rozdział

Podwójna platyna
Popek – Sweet 17th
Taconafide – Soma 0,5 mg

Zaangażowany byłem w 23 projekty.

2
sotrender

Raporty SoTrender

Wielokrotnie prowadzone przeze mnie profile oraz akcje przynosiły dużą liczbę odbiorców, dzięki czemu trafiały do comiesięcznego raportu branżowego prowadzonego przez firmę SoTrender. 

Związany z 

  • alkopoligamia 2
  • patriotic 2
  • preorder 1
  • quequality 2
  • sohopalace 1
  • step

Pages: 1 2